דרך מופלאה להטביע את ערכי המותג והאג'נדות שלו
כחלק מהיוזמות הירוקות המתמשכות של המותג, הקולקציה עשויה מבדים ידידותיים לסביבה, ובקבוק המים הרב פעמי נועד להרתיע את השימוש בבקבוק פלסטיק.
מגמה דומה ראינו בפוסטים שעלו כאן בנושא מיתוג – בקולקציה שמקדנולס השיקה.
💡בקרוב קולקציה של סיעור מוחות💡
שתפו אותנו, האם היה מענין אתכן לרכוש מוצרים ממותגים של מותג אהוב עליכן?
ואם תהיתם, הבגדים והפריטים מוכנים ללבישה, והם לא מגיעים כמו הקונספט של IKEA – עשה זאת בעצמך 🙂
למרבה הצער הקולקציה זמינה רק בטוקיו.