לוגו עם כיתוב Google Plus Facebook Pinterest twitter instagram whatsapp mail

Louis Vuitton & Yayoi Kusama

Louis Vuitton & Yayoi Kusama


מעגלים של שיתוף פעולה

עשר שנים לאחר שיתוף הפעולה הראשון, המוטיבים והדימויים האינסופיים של האמנית יאיוי קוסמה משתלטים שוב על המוצרים של לואי ויטון ויוצרים אובייקטים קסומים.

"שיתוף הפעולה שנחשף לראשונה על המסלול של 2023, מביא לא רק את הנקודות המזוהות עם האמנית בעולמות חדשים, אלא גם נותן זוית חדשה למגוון רחב של אלמנטים חוזרים" כותב לואי ויטון על הפרויקט המשותף.

הנקודות המובהקות של האמנית מעטרות את הקולקציה החדשה מבית האופנה המפורסם, הקולקציה כוללת מוצרי עור, ארגזים, תיקים ונעליים.

תמונה באדיבות LOUISVUITTION.COM
תמונה באדיבות LOUISVUITTION.COM
תמונה באדיבות LOUISVUITTION.COM
תמונות באדיבות LOUISVUITTION.COM
תמונה באדיבות LOUISVUITTION.COM

תקציר על האמנית היפנית העכשווית Yayoi Kusama לכל החדשות בקבוצה:

יואי קוסמה מפורסמת בציוריה, הפסלים והמיצבים שלה, הכוללים נקודות קליידוסקופיות שמקורם, לדבריה, מהזית ילדות שבה דפוסי הפרחים האדומים של מפת השולחן החלו להתפשט על פני החדר והיקום.

כאן ניתן לקרוא את הפוסט בו סיפרנו על יואי קוסמה https://siurmochot.co.il/natural/

תמונה באדיבות FINANCIAL TIMES
תמונה באדיבות FINANCIAL TIMES
תמונה באדיבות FINANCIAL TIMES
תמונה באדיבות FINANCIAL TIMES
תמונות באדיבות LOUISVUITTION.COM

ב-2012 קוסמה שיתפה פעולה לראשונה עם לואי ויטון, שיתוף הפעולה הציג את המוטיבים המנומרים המזוהים שלה על גבי התיקים הקלאסיים, כמו גם על שעונים ונעליים.

כיום כשהיא בת 93 עשור לאחר מכן, מותג היוקרה שוב מפתיע בחיבור עם קוסאמה.

הפעם, שיתוף הפעולה התפתח לקולקציה כוללת הכוללת בגדי גברים, בגדי נשים, תיקים, תכשיטי תלבושות ואקססוריז נוספים, שהפכו לסימן ההיכר של הבית זמן קצר לאחר הקמתו בשנת 1854. 

את הקולקציה ניתן לראות באתר של לואי ויטון ומאחר והכתמים מייצרים רעש ניתן להפעיל את ה'טוגל' ל'מוד קוסאמה'

צילום מסך מתוך האתר LOUISVUITTION.COM
צילום מסך מתוך האתר LOUISVUITTION.COM
צילום מסך מתוך האתר LOUISVUITTION.COM
צילום מסך מתוך האתר LOUISVUITTION.COM
צילום מסך מתוך האתר LOUISVUITTION.COM
צילומי מסך מתוך האתר LOUISVUITTION.COM

בבית Louis Vuitton אומרים שאחד האתגרים הגדולים ביותר היה יצירה מחדש של הנקודות המיתולוגיות על טקסטורה שלקנבס או עור שיחקו במדויק את המראה והתחושה של אלה שצוירו ביד על ידי קוסמה תוך שמירה על המיקום שלהם ביחס למוטיב – באובססיה משני הצדדים.

פריטים מהקולקציה הכוללים יותר מ-450 פריטים ייחשפו בסוף נובמבר, בתחילת ינואר ובסוף מרץ באתר לואי ויטון.

תמונה באדיבות FINANCIAL TIMES
תמונה באדיבות FINANCIAL TIMES
תמונה באדיבות FINANCIAL TIMES
תמונה באדיבות FINANCIAL TIMES

ועוד נקודה למחשבה…

נראה כי המותגים הגדולים יוצרים שיתופי פעולה שוב ושוב, מהו לדעתכן הכח המניע ומה הסיבה שנותנת את הערך מוסף לשתפ"ים המעניינים הללו?


דילוג לתוכן