לוגו עם כיתוב Google Plus Facebook Pinterest twitter instagram whatsapp mail

#AWARD

#AWARD


AWARD – פרס

השתתפות בתחרות היא אחד הדברים שמניעים אותנו לפעולה וגורמים לנו להיות טובים יותר, וכמובן הרצון העז להיות Number One ולזכות בפרס המיוחל ובתהילה ובפרסום שמגיעים בעקבותיו.

תמונות באדיבות:BRANDAWARDS.CO.IL
תמונות באדיבות:BRANDAWARDS.CO.IL
תמונות באדיבות:BRANDAWARDS.CO.IL

בשבועות האחרונים סקרנו כאן יחד מגוון תערוכות וכנסי עיצוב. בימים אלו מתקימים בכל העולם כנסי AWARD בהם מוענקים פרסים שבאים לעודד את כל העוסקים בעולם העיצוב החזותי; פרסום ומיתוג בכל המדיות, פרינט, דיגיטל, וידאו. 

ISRAEL BRAND AWARD SHOW

תחרות העיצוב הישראלית. באירוע מלא השראה, הוכרזו הזוכים לשנת 2022.

תמונה באדיבות מיכל בנש
תמונות באדיבות מיכל בנש
תמונות באדיבות מיכל בנש
תמונות באדיבות מיכל בנש

חיבור בין אמנות להייטק

בין הזוכים בלטה חברת ההייטק – Amdocs שעברה תהליך מיתוג מחדש מהותי מקצה לקצה. במשך שנים נתפסה Amdocs כמיושנת בגלל המיתוג שלה, למרות היותה טכנולוגית מאד.

תמונות באדיבות: GERZON-BRANDING.COM
תמונות באדיבות: GERZON-BRANDING.COM
תמונות באדיבות: GERZON-BRANDING.COM
תמונות באדיבות: GERZON-BRANDING.COM
תמונות באדיבות: GERZON-BRANDING.COM

התחרות על הטאלנט

Amdocs בחרה להשקיע במהלך שמחבר בין אמנות להייטק, מהלך עמוק, שמביא לידי ביטוי את הזהות האמיתית והעמוקה של החברה.

מעבר למהלך המיתוג שמדבר ללקוחות ולעובדים, ב- Amdocs מאמינים שטאלנטים פוטנציאלים ירצו לעבוד בחברה בחברה שמקדשת את ערך היצירתיות והחדשנות. המסר הזה הוא הבסיס לתחרות על טאלנטים

תמונות באדיבות: AMDOCS.COM
תמונה באדיבות AMDOCS.COM
תמונות באדיבות: AMDOCS.COM
תמונות באדיבות: AMDOCS.COM
תמונות באדיבות: AMDOCS.COM

תהליך המיתוג המרתק של Amdocs

המהלך האסטרטגי העמוק החל כבר בשנת הקורונה, כאשר היו ב- Amdocs מספר השקות שיא של מוצרים. 

הצורך בשירותים ובתוכנה שהיא סיפקה רק התעצם ומכאן הצורך העז באבולוציה של המותג והסיפור של החברה ככזאת שמשרתת את העולם "החדש", מדובר במהלך גלובלי רוחבי מקצה לקצה.

תמונות באדיבות: AMDOC.COM, MCCANN-TECH.COM

הסלוגן: Make It Amazing

האסטרטגיה והקונספט שנבחרו דרך יצירתית וחדשנית. הסלוגן Make It Amazing 

Amdocs המשיכו ליצירת מה שנקרא בשיווק ENERGIZING IDEA. ממש כמו של-NIKE יש את JUST DO IT, היה על אמדוקס למצוא את ה"רעיון המניע" של החברה. לאחר סיום שלב זה בפרויקט, ב-Amdocs רצו לספר את הסיפור מחדש.  לכן הם חיפשו דרך AMAZING, יצירתית וייחודית לשבירת גבולות והדגשת היצירתיות והרוח החופשית, ובכך להביא לידי ביטוי את ה-DNA והערכים של אמדוקס, האנרגיה המתחדשת של החברה ושהסטנדרט החדש יהיה לא פחות מ-Amazing.

תמונה באדיבות: AMDOC.COM, MCCANN-TECH.COM
תמונה באדיבות: AMDOC.COM, MCCANN-TECH.COM

לשיר את השיר מחדש

כחלק מהמהלך הפיקו ב- Amdocs שיר שדרך הביצוע והערכים שלו אפשר להבין איזה סוג חברה הם. השיר הופק בשיתוף פעולה עם נגה ארז. מעבר לשחרורו לעולם המוסיקה, הוא מהווה כהמנון לחברה.

החופש לחופש Unlimited Vacation

כחלק מתהליך המיתוג והשינויים, הכריזה Amdocs על מדיניות פורצת דרך בנוגע לימי חופשה לעובדים. 29 אלף עובדי החברה קיבלו הודעה כי הם יוכלו לקחת מספר בלתי מוגבל של ימי חופשה, מעבר למכסה השנתית, בתיאום עם המנהלים. "העובדים צריכים לנהל את החיים הפרטיים שלהם לצד העבודה. זה גם יוביל להגדלת הפרודוקטיביות". למרות המשבר בהייטק והדיבור על פיטורין לא חזרה בה אמדוקס מההכרזה.

מדהים איך זה עובד!

המהלך נתן אימפקט מידי, נרשמה עליה בכמות קורות החיים שנשלחו ובכמות הגיוסים שנסגרו, וזוהי דוגמא טובה למה שינוי מיתוג יכול לעשות לחברה.

כנראה שהם לא סתם זכו בפרס:) מגיע להם…


דילוג לתוכן