סיעור מוחות
השיטה וההצלחה
"סיעור מוחות", בית הספר החרדי לעיצוב וקריאייטיב, הפך את שיטתו של אוסבורן לדרך למידה חווייתית ויצירתית.
לפגישת יעוץ והרשמהאודות השיטה וההצלחה
שיטת הלימוד הייחודית של "סיעור מוחות" מבוססת על שיטה למיצוי יצירתיות שהגה אלכס אוסבורן בשנות החמישים של המאה הקודמת. אוסבורן, מבכירי עולם הפרסום האמריקאי של אותן שנים, גילה את ה-"brainstorming”, ובתרגום לעברית תקנית – סיעור מוחות. שיטת סיעור מוחות אינה ממתינה להשראה; היא יוצרת אותה. במסגרת השיטה – הדורשת עבודת צוות – החשיבה המשותפת מייצרת אמירות קריאטיביות, וכל אחת יוצאת מחוזקת ומסוגלת יותר. באמצעות שיטה זו כל תלמידות "סיעור מוחות" מצליחות למצות את יכולותיהן ולהגיע לפסגה."סיעור מוחות", בית הספר החרדי לעיצוב וקריאייטיב, הפך את שיטתו של אוסבורן לדרך למידה חווייתית ויצירתית.
-
הרבה יותר מעיצוב
היחסים בין האובייקטים השונים לבין עצמם ובינם לבין המסגרת או המרחב בו הם נמצאים
עשר שנים בלבד לאחר הקמתו, מתגאה בית הספר במאות בוגרות שהשתלבו בתפקידי מפתח בתקשורת החרדית ובפרסום החרדי.תאוריה, כללים, הדגמה.עשר שנים בלבד לאחר הקמתו, מתגאה מעבר לשיטת הלימוד הייחודית, ניתן להבחין בגישה שונה, גישה "נדיבה". הכיתות וחדרי העזר, הציוד האיכותי וצוות המרצים הפכו לשם דבר בענף, שכן הם מציעים הרבה מעבר לסטנדרטים הנהוגים בתחום ההכשרה המקצועית. "סיעור מוחות" הוא בַּיִת לתלמידות. לדוגמה, בית הספר מחזיק צוות תגבור בכל אחד מסניפיו. המתגברות, כפי שמקובל בלימוד באוניברסיטאות, מבטיחות שלא תהיה תלמידה ש"תיפול" בדרך.
תלמידה שנעדרה עקב לידה או חתונה תוכל להשלים את כל החומר באמצעות מתגברת אישית. כל תלמידה זכאית לליווי צמוד, לפי הצורך. הלבורנטית אף יושבת בכל השיעורים ועוקבת אחר התקדמותה האישית של כל אחת.אם תרצו, הנה דוגמה נוספת: שני סניפי בית הספר, בירושלים ובבני ברק, מתהדרים בספריית־ענק מקצועית ובה עשרות ספרים מקצועיים, החוסכים לתלמידות את הצורך לכתת רגליים ולחפש את הספרים היקרים הללו בחנויות ספרים ברחבי הארץ. הגישה היא חלק בלתי נפרד משיטת הלימוד, המייחסת משקל רב לאווירה לימודית מגובשת בבית הספר. גישה זו באה לידי ביטוי בפעילות חברתית בחגים ובתחרויות שונות, שמטרתן ליצור תסיסה לימודית ורעיונית, המותאמת למטרתו של בית הספר - יצירתיות חדשנית. בית הספר מיועד לנשים ולבנות בלבד. במסגרתו יכולה כל אחת למצוא את מקומה; החל מ"טירונית" בתחום - שכן בית הספר מפעיל מכינה מקצועית ללימוד יסודות העיצוב, הדפוס ותוכנות הבסיס - ועד ל"מנוסה" בתחום, שתוכל להתפתח ולרכוש ידע מקצועי וספציפי במגוון תחומים כמו: עימוד ואימפוזיציה, טיפוגרפיה וסימבוליזציה, פלנינג ומיתוג ועוד.
-
מגוון מקצועות
היחסים בין האובייקטים השונים לבין עצמם ובינם לבין המסגרת או המרחב בו הם נמצאים
עשר שנים בלבד לאחר הקמתו, מתגאה בית הספר במאות בוגרות שהשתלבו בתפקידי מפתח בתקשורת החרדית ובפרסום החרדי.תאוריה, כללים, הדגמה.עשר שנים בלבד לאחר הקמתו, מתגאה מעבר לשיטת הלימוד הייחודית, ניתן להבחין בגישה שונה, גישה "נדיבה". הכיתות וחדרי העזר, הציוד האיכותי וצוות המרצים הפכו לשם דבר בענף, שכן הם מציעים הרבה מעבר לסטנדרטים הנהוגים בתחום ההכשרה המקצועית. "סיעור מוחות" הוא בַּיִת לתלמידות. לדוגמה, בית הספר מחזיק צוות תגבור בכל אחד מסניפיו. המתגברות, כפי שמקובל בלימוד באוניברסיטאות, מבטיחות שלא תהיה תלמידה ש"תיפול" בדרך.
תלמידה שנעדרה עקב לידה או חתונה תוכל להשלים את כל החומר באמצעות מתגברת אישית. כל תלמידה זכאית לליווי צמוד, לפי הצורך. הלבורנטית אף יושבת בכל השיעורים ועוקבת אחר התקדמותה האישית של כל אחת.אם תרצו, הנה דוגמה נוספת: שני סניפי בית הספר, בירושלים ובבני ברק, מתהדרים בספריית־ענק מקצועית ובה עשרות ספרים מקצועיים, החוסכים לתלמידות את הצורך לכתת רגליים ולחפש את הספרים היקרים הללו בחנויות ספרים ברחבי הארץ. הגישה היא חלק בלתי נפרד משיטת הלימוד, המייחסת משקל רב לאווירה לימודית מגובשת בבית הספר. גישה זו באה לידי ביטוי בפעילות חברתית בחגים ובתחרויות שונות, שמטרתן ליצור תסיסה לימודית ורעיונית, המותאמת למטרתו של בית הספר - יצירתיות חדשנית. בית הספר מיועד לנשים ולבנות בלבד. במסגרתו יכולה כל אחת למצוא את מקומה; החל מ"טירונית" בתחום - שכן בית הספר מפעיל מכינה מקצועית ללימוד יסודות העיצוב, הדפוס ותוכנות הבסיס - ועד ל"מנוסה" בתחום, שתוכל להתפתח ולרכוש ידע מקצועי וספציפי במגוון תחומים כמו: עימוד ואימפוזיציה, טיפוגרפיה וסימבוליזציה, פלנינג ומיתוג ועוד.
-
יחס אישי אוירה והווי
היחסים בין האובייקטים השונים לבין עצמם ובינם לבין המסגרת או המרחב בו הם נמצאים
עשר שנים בלבד לאחר הקמתו, מתגאה בית הספר במאות בוגרות שהשתלבו בתפקידי מפתח בתקשורת החרדית ובפרסום החרדי.תאוריה, כללים, הדגמה.עשר שנים בלבד לאחר הקמתו, מתגאה מעבר לשיטת הלימוד הייחודית, ניתן להבחין בגישה שונה, גישה "נדיבה". הכיתות וחדרי העזר, הציוד האיכותי וצוות המרצים הפכו לשם דבר בענף, שכן הם מציעים הרבה מעבר לסטנדרטים הנהוגים בתחום ההכשרה המקצועית. "סיעור מוחות" הוא בַּיִת לתלמידות. לדוגמה, בית הספר מחזיק צוות תגבור בכל אחד מסניפיו. המתגברות, כפי שמקובל בלימוד באוניברסיטאות, מבטיחות שלא תהיה תלמידה ש"תיפול" בדרך.
תלמידה שנעדרה עקב לידה או חתונה תוכל להשלים את כל החומר באמצעות מתגברת אישית. כל תלמידה זכאית לליווי צמוד, לפי הצורך. הלבורנטית אף יושבת בכל השיעורים ועוקבת אחר התקדמותה האישית של כל אחת.אם תרצו, הנה דוגמה נוספת: שני סניפי בית הספר, בירושלים ובבני ברק, מתהדרים בספריית־ענק מקצועית ובה עשרות ספרים מקצועיים, החוסכים לתלמידות את הצורך לכתת רגליים ולחפש את הספרים היקרים הללו בחנויות ספרים ברחבי הארץ. הגישה היא חלק בלתי נפרד משיטת הלימוד, המייחסת משקל רב לאווירה לימודית מגובשת בבית הספר. גישה זו באה לידי ביטוי בפעילות חברתית בחגים ובתחרויות שונות, שמטרתן ליצור תסיסה לימודית ורעיונית, המותאמת למטרתו של בית הספר - יצירתיות חדשנית. בית הספר מיועד לנשים ולבנות בלבד. במסגרתו יכולה כל אחת למצוא את מקומה; החל מ"טירונית" בתחום - שכן בית הספר מפעיל מכינה מקצועית ללימוד יסודות העיצוב, הדפוס ותוכנות הבסיס - ועד ל"מנוסה" בתחום, שתוכל להתפתח ולרכוש ידע מקצועי וספציפי במגוון תחומים כמו: עימוד ואימפוזיציה, טיפוגרפיה וסימבוליזציה, פלנינג ומיתוג ועוד.
-
מעודכנים תמיד
היחסים בין האובייקטים השונים לבין עצמם ובינם לבין המסגרת או המרחב בו הם נמצאים
עשר שנים בלבד לאחר הקמתו, מתגאה בית הספר במאות בוגרות שהשתלבו בתפקידי מפתח בתקשורת החרדית ובפרסום החרדי.תאוריה, כללים, הדגמה.עשר שנים בלבד לאחר הקמתו, מתגאה מעבר לשיטת הלימוד הייחודית, ניתן להבחין בגישה שונה, גישה "נדיבה". הכיתות וחדרי העזר, הציוד האיכותי וצוות המרצים הפכו לשם דבר בענף, שכן הם מציעים הרבה מעבר לסטנדרטים הנהוגים בתחום ההכשרה המקצועית. "סיעור מוחות" הוא בַּיִת לתלמידות. לדוגמה, בית הספר מחזיק צוות תגבור בכל אחד מסניפיו. המתגברות, כפי שמקובל בלימוד באוניברסיטאות, מבטיחות שלא תהיה תלמידה ש"תיפול" בדרך.
תלמידה שנעדרה עקב לידה או חתונה תוכל להשלים את כל החומר באמצעות מתגברת אישית. כל תלמידה זכאית לליווי צמוד, לפי הצורך. הלבורנטית אף יושבת בכל השיעורים ועוקבת אחר התקדמותה האישית של כל אחת.אם תרצו, הנה דוגמה נוספת: שני סניפי בית הספר, בירושלים ובבני ברק, מתהדרים בספריית־ענק מקצועית ובה עשרות ספרים מקצועיים, החוסכים לתלמידות את הצורך לכתת רגליים ולחפש את הספרים היקרים הללו בחנויות ספרים ברחבי הארץ. הגישה היא חלק בלתי נפרד משיטת הלימוד, המייחסת משקל רב לאווירה לימודית מגובשת בבית הספר. גישה זו באה לידי ביטוי בפעילות חברתית בחגים ובתחרויות שונות, שמטרתן ליצור תסיסה לימודית ורעיונית, המותאמת למטרתו של בית הספר - יצירתיות חדשנית. בית הספר מיועד לנשים ולבנות בלבד. במסגרתו יכולה כל אחת למצוא את מקומה; החל מ"טירונית" בתחום - שכן בית הספר מפעיל מכינה מקצועית ללימוד יסודות העיצוב, הדפוס ותוכנות הבסיס - ועד ל"מנוסה" בתחום, שתוכל להתפתח ולרכוש ידע מקצועי וספציפי במגוון תחומים כמו: עימוד ואימפוזיציה, טיפוגרפיה וסימבוליזציה, פלנינג ומיתוג ועוד.
את מוזמנת להצטרף להצלחה
לפגישת ייעוץ מלאי את פרטיך ואנו נחזור אליך:)